ARTHROVET HA Complex SMALL BREED & CATS 60 kaps. dla kotów i małych psów

Arthrovet HA Complex Small Breed & Cats to preparat wspomagający stworzony specjalnie dla kotów i psów małych ras z zaburzeniami prawidłowej funkcji chrząstek stawowych i stawów. Polecany zarówno dla  młodych w okresie intensywnego wzrostu, jak i z chorobą zwyrodnieniową stawów (osteoarthritis).

Skład:

olej sojowy, glukozamina, lecytyna sojowa,  siarczan chondroityny, kwas
hialuronowy.

Dodatki:

Harpagophytum Procumbens, Persea americana Mll. , Witamina C, siarczan manganu, siarczan miedzi, tlenek cynku.

Dawkowanie:

koty – 1 kapsułka dziennie, psy – 1 kapsułka na 5 kg masy ciała.Kapsułka typu twist off.

Vetexpert.

Skład:

olej sojowy, glukozamina, lecytyna sojowa,  siarczan chondroityny, kwas
hialuronowy.

Dodatki:

Dawkowanie:

Vetexpert.

• Wioleta | Opinia potwierdzona zakupem 2020-12-15

Bardzo dobre kapsułki pomagają na stawy i są smaczne

• Jerzy | Opinia potwierdzona zakupem 2020-04-08

Super

• golda72 | Opinia potwierdzona zakupem 2020-03-12

Jak dla mojego pieska, działa, gdyż cierpi on na zapadanie tchawicy, odkąd bierze ten preparat, objawy ustąpiły niemalże do 0, wcześniej miał je po kilka razy dziennie, wiec twierdzę że to zasługa kapsułek.